header
مجله آنلاین سلامت

با این تغییر ساده در نوشیدنی‌ها، ۱۴ درصد بیشتر وزن کم کنید

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

نوشیدن آب

شاید شما هم از یک رژیم غذایی مشابه با دوست خود برای کاهش وزن استفاده می‌کنید، غذای یکسانی می‌خورید و تعداد کالری یکسانی را وارد بدن خود می‌کنید اما او به همراه غذای خود آب می‌نوشد اما شما از نوشابه‌های رژیمی به همراه غذای خود استفاده می‌کنید. بنابراین دوست شما کاهش وزن بیشتری خواهد داشت. مطالعات انجام شده که یافته‌های آن در مجله آمریکایی تغذیه بالینی به چاپ رسیده، نشان می‌دهد که زنان چاقی که از آب به عنوان نوشیدنی بعد از نهار خود استفاده می‌کردند ، بعد از ۶ ماه ۱۴ درصد بیشتر وزن کم کرده بودند. اصلا جای تعجب نیست . اگر مطالعات قبلی را نیز مرور کنیم به نتیجه یکسانی خواهیم رسید. مثلا سال قبل مطالعه‌ای انجام شد که در آن بر روی نوشیدنی‌های افراد تمرکز شده بود. این مطالعات نشان می‌داد که مصرف یک بطری از نوشابه‌های رژیمی می‌تواند چربی شکم را به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش دهد. در یک مطالعه دیگر، هر بطری نوشابه رژیمی با ۴۱ درصد شانس ابتلای بیشتر به افزایش وزن همراه بود. ما نمی‌دانیم که چرا نوشابه‌های رژیمی چنین تاثیری بر روی بدن دارند. محققان بر این باورند که شیرینی بیش از حد می‌تواند باعث شود که فرد به مصرف غذاهای شیرین بیشتری علاقه داشته باشد. نوشیدنی‌های رژیمی ممکن است اشتهای فرد را تحریک کند. طعم شیرین این نوشیدنی‌ها بدن را با رساندن شیرینی فریب می‌دهد در حالیکه کالری وارد بدن نخواهد کرد. همین امر موجب می‌شود فرد گرسنه شود و به دنبال مصرف غذاهای دیگر باشد.شهرت نوشابه‌های رژیمی به عنوان “غذای آزاد” می‌تواند نقش مهمی ایفا کند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که افرادی که از نوشابه‌های رژیمی در وعده غذایی خود استفاده می‌کنند، در طول روز کالری بیشتری مصرف خواهند کرد زیرا فکر می‌کنند که کالری اضافی وارد بدن نکرده‌اند و مجازند کالری بیشتری مصرف نمایند. خوب حالا سوال اینجاست که چگونه می‌توان این عادت بد غذایی را به یک عادت خوب تبدیل کرد؟؟ با استفاده از یک راه ساده اینکار امکان پذیر خواهد بود. بهتر است در رژیم غذایی خود از آب به عنوان یک نوشیدنی سالم استفاده کنید.آب یک ماده طبیعی است و زمانی که آن را می‌نوشید، بدن به فرآیندهای اضافی برای فیلتر کردن مواد شیمیایی نیاز نخواهد داشت. اگر واقعا می خواهید با مصرف نوشابه‌های رژیمی مبارزه کنید، سعی کنید آن را با یک آب گازدار رقیق کنید. در نهایت تلاش کنید مصرف نوشابه رژیمی را برای همیشه کنار بگذارید. اینکه چگونه مصرف نوشابه را کنار می‌گذارید اصلا مهم نیست، مهم این است که به تبلیغات این نوشابه‌ها در مورد رژیمی بودن هرگز اعتماد نکنید.

نوشته با این تغییر ساده در نوشیدنی‌ها، ۱۴ درصد بیشتر وزن کم کنید اولین بار در مجله سلامت پدیدار شد.

وب گردی سایت مداحی در سایت ها :

دانلود تقویم سال ۹۶

فال روزانه کلیک نمایید

رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سال ۹۶

عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران

عکس سریال جدید

ارسال نظر