header
مجله آنلاین سلامت

پاستا به همراه ترکیب فلفل با پستوی لیمو و گردو

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

پاستا بدون گلوتن

این غذا یکی از غذاهای اصلی است که بدون گلوتن می‌باشد و بسیار خوشمزه است.

همچنین بخوانید: آشپزی بدون گلوتن

  • زمان آماده سازی: ۴۰ دقیقه
  • برای سه نفر
  • آسان

ارزش تغذیه‌ای:

  • ۶۹۶ کیلوکالری
  • ۴۰ گرم چربی
  • ۷۴ گرم کربوهیدرات
  • ۰ گرم شکر
  • ۵ گرم فیبر
  • ۱۷ گرم پروتئین
  • ۷ گرم نمک

مواد لازم:

برای پستوی گردو:

  • ۲۵ گرم گردو
  • ۲ حبه سیر له شده
  • پوست رنده شده یک لیموی بزرگ
  • ۲۵ گرم جعفری تازه
  • چهار قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر

برای پاستا:

  • دو عدد پیار کوچک خرد شده
  • یک قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
  • پاستای بدون گلوتن
  • ۵۰ پنیر پارمسان گیاهی

طرز تهیه:

۱.ابتدا باید پستو را آماده کنید. برای اینکار، گردو، سیر، پوست لیمو را در یک غذاساز بریزید و تا زمانی که کاملا خرد شود  ترکیب نمایید. سپس جعفری و روغن زیتون را به آن اضافه کنید و کاملا مخلوط نمایید.

۲.حالا یک ظرف مناسب برای گریل کردن پیدا کنید. آن را روی حرارت قرار دهید تا گرم شود. پیاز را در آن بریزید و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون بدان بیفزایید. به مدت شش الی هشت دقیقه گریل کنید.

۳.در این میان، پاستا را بپزید.

  1. پاستا را آب بکشید، پستو و پیاز را روی آن بریزید. به مدت چند دقیقه هم بزنید و سپس پنیر را اضافه کنید. شما می‌توانید با پنیر اضافی سرو کنید.

نوشته پاستا به همراه ترکیب فلفل با پستوی لیمو و گردو اولین بار در مجله سلامت پدیدار شد.

وب گردی سایت مداحی در سایت ها :

دانلود تقویم سال ۹۶

فال روزانه کلیک نمایید

رنگ سال ۲۰۱۷

رنگ سال ۹۶

عکس بازیگران

بیوگرافی بازیگران

عکس سریال جدید

ارسال نظر